گولڑہ شریف: ختم نبوت ﷺ کا منکر کل بھی کافر تھا اور آج بھی کافر ہے، وفاقی وزیر نور الحق قادری

گولڑہ شریف (ویب ڈیسک) وفاقی وزیر برائے مذہبی امور و بین المذاہب ہم آہنگی نور الحق قادری کا کہا ہے کہ پاکستان کا وجود اولیاء کرام کے فیضان سے ہے، ختم نبوت ﷺ کا منکر کل بھی کافر تھا اور آج بھی کافر ہے۔

گولڑہ شریف میں ختم نبوت ﷺ کانفرنس سے خطاب کرتے ہوئے وفاقی وزیر کا کہنا تھا کہ حضور اکرم ﷺ کے نام پر قربان ہونا ہی آب حیات ہے، جو رسالت کا غلام ہوا اُسے بغیر کسی تحقیق کے مرتد قرار نہیں دیا جاسکتا۔

اُن کا کہنا تھا کہ پاکستان کا وجود بھی اولیا کرام کےفیضان سے ہے، وزیراعظم کے ہوتے پاکستان کو کوئی نظریاتی اساس سے نہیں ہٹا سکتا، ہمارا اور تمام مسلمانوں کا دو ٹوک اعلان ہے کہ ختم نبوتﷺ کا منکر کل بھی کافر تھا اور آج بھی کافر ہے۔

اُن کا کہنا تھا کہ دنیا کا کوئی بھی نظام منکر کو مسلمان قرار نہیں دے سکتا البتہ جو شخص رسالت پر ایمان لایا اُسے بغیر تحقیق کے مرتد قرار نہیں دیا جا سکتا۔

وزیر اعظم کے معاون خصوصی زلفی بخاری کا کانفرنس سے خطاب کرتے ہوئے کہنا تھا کہ عمران خان نے ختم نبوت ﷺ اور ریاست مدینہ کی آواز بلند کی، یہ بات ہم فخر سے کہہ سکتے ہیں۔

اُن کا کہنا تھا کہ دنیا کے سامنےتحفظ ختم نبوت کیلئے اقدامات بھی وزیراعظم نے تجویز کئے، حضور اکرم ﷺ ہر مکتبہ فکر، پوری انسانیت کے لیے بہترین نمونہ ہیں، اسلام تلوار سے نہیں اولیائے کرام کی کاوشوں سے پھیلا ہے۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں