279

پاراچنار: کرم پولیس کی دلاسا میں کارروائی، افغانستان سے بھاری مقدار میں اسلحہ سمگلنگ کی کوشش ناکام بنا دی

پاراچنار (محمد صادق) صوبہ خیبر پختونخوا کے قبائلی ضلع کرم کی پولیس نے خفیہ اطلاع پر پاک افغان سرحد دلاسا میں ایک کارروائی کے دوران افغانستان سے بھاری مقدار میں اسلحہ سمگل کرنے کی کوشش ناکام بناتے ہوئے ایک ملزم کو گرفتار کر لیا۔

ڈی ایس پی کرم نجف علی، ایس ایچ او محمود عالم اور ایس ایچ او رحیم نے میڈیا کو تفصیلات بتاتے ہوئے کہا کہ گذشتہ شب ڈی پی او کرم محمد قریش خان کو خفیہ اطلاع ملی کہ افغانستان سے بھاری مقدار میں اسلحہ پاکستان کی جانب سمگلنگ کی کوشش کی جارہی ہے۔ جس پر ڈی پی او کرم محمد قریش کی خصوصی ہدایت پر کرم پولیس نے پاک افغان سرحد دلاسا میں پولیس ٹیم کی خفیہ تعیناتی کردی اور کارروائی کرکے گدھوں پر لادھے بھاری مقدار میں مختلف قسم کا اسلحہ برآمد کرلیا۔

ڈی ایس پی کے مطابق اسلحہ میں راکٹ لانچر کے گولے، کلاشنکوف، آٹھ عدد میگزین، تین عدد ہینڈ گرینیڈ، دو ہزار کے زائد مختلف بور کے کارتوس، چار عدد ڈبل بیرل بندوق، بارہ عدد ریپیٹرز اور بائیس عدد میگزین شامل ہیں۔

ڈی ایس پی نجف علی نے بتایا کہ کارروائی کے دوران گل فرخان نامی شخص سکنہ دلاسا کو گرفتار کرلیا گیا جبکہ ان کا بیٹا فضل جان رات کی تاریکی کا فائدہ اٹھا کر فرار ہونے میں کامیاب ہوگیا تاہم ان کی گرفتاری کیلئے بھی چھاپے مارے جارہے ہیں۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں