ورکنگ باؤنڈری، کنٹرول لائن، افغان سرحد پر بہترین آپریشنل تیاریاں رکھی جائیں، آرمی چیف قمر باجوہ

راولپنڈی (ڈیلی اردو) آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ نے عسکری حکام کو ہدایت کی ہے کہ ورکنگ باؤنڈری، کنٹرول لائن اور پاک افغان سرحد پر بھی بہترین آپریشنل تیاریاں رکھی جائیں۔

آرمی چیف نے یہ ہدایت فارمیشن کمانڈرز کانفرنس کے اجلاس میں شرکا سے خطاب میں فی۔ پاکستانی فوج کے شعبہ تعلقات عامہ (آئی ایس پی آر) کے مطابق جنرل قمر جاوید باجوہ کی سربراہی میں دو روزہ فارمیشن کمانڈرز کانفرنس منعقد ہوئی جس میں کور کمانڈرز، پرنسپل سٹاف افسران اور فارمیشن کمانڈرز نے شرکت کی۔

کانفرنس کے شرکا کو ملکی سیکیورٹی صورتحال، قومی سلامتی کو درپیش چیلنجز اور خطے کی موجودہ صورتحال پر بھی بریفنگ دی گئی۔ افغان امن عمل میں پاکستان کی حمایت اور سرحد پر سیکیورٹی اقدامات سے بھی آگاہ کیا گیا۔

آئی ایس پی آر کے مطابق شرکا کو چیلنجز سے نمٹنے کی حکمت عملی سے متعلق بھی آگاہ کیا گیا۔ کانفرنس کے شرکا نے پیشہ ورانہ امور پر تفصیلی غور کیا۔ اس موقع پر دنیا میں مختلف افواج کے زیر استعمال جدید ترین ملٹری ٹیکنالوجی پر بھی بریفنگ دی گئی۔

فارمیشن کمانڈرز نے مشرقی سرحد اور مقبوضہ کشمیر کی صورتحال پر غور کرتے ہوئے سلامتی کونسل کی قراردادوں کے تحت کشمیریوں کے حق کی مکمل حمایت کا اعادہ کیا۔ عسکری حکام نے دہشتگردی کیخلاف جنگ میں قربانیاں دینے والے قبائلیوں کو خراج عقیدت بھی پیش کیا۔

پاک فوج کے شعبہ تعلقات عامہ کے مطابق آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ نے ملک میں استحکام کے لیے آپریشنز پر اظہار اطمینان کرتے ہوئے کہا کہ فوج ملکی دفاع اور عوام کی خدمت ہر صورت جاری رکھے گی۔

آرمی چیف نے اجلاس کے دوران اپنے خطاب میں کورونا وائرس، ٹڈی دل اور پولیو کے خاتمے کیلئے فارمیشنز کے کردار کو سراہا۔ جنرل قمر جاوید باجوہ نے کھیل اور تربیت میں بہترین کارکردگی پر منگلا اور ملتان کورز کو ٹرافیاں دیں۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں