دنیا جوہری تباہی سے محض ایک غلطی کی دوری پر ہے، سیکرٹری جنرل اقوام متحدہ

نیویارک (ڈیلی اردو) اقوام متحدہ کے سیکرٹری جنرل اینتونیو گوئیتریس نے خبردار کیا ہے کہ دنیا تباہ کن ایٹمی جنگ سے ایک غلط اندازے سے دوری پر ہے، اور ہم سرد جنگ کے بعد سے اس کے اطراف میں ہی ہیں۔

امریکی میڈیا کے مطابق ان کا کہنا تھا کہ ہم اب تک غیرمعمولی طور پرخوش قسمت ثابت ہوئے ہیں، بڑھتی ہوئی عالمی کشیدگی کے درمیان، انسانیت صرف ایک غلط فہمی ہے، اور ہم جوہری تباہی سے محض ایک غلطی کی دوری پر ہیں۔

جوہری عدم پھیلاؤ کے معاہدے پر دستخط کرنے والے ممالک کی کانفرنس کے افتتاح کے موقع پر اقوام متحدہ کے سیکرٹری جنرل نے کہا کہ روئے زمین پر موجود تقریبا ً ہر ملک این پی ٹی معاہدے پر دستخط کرچکا ہے، جن میں دنیا کی پانچ بڑی ایٹمی طاقتیں بھی شامل ہیں۔

اس معاہدے پردستخط نہ کرنے والے ممالک میں سے ہندوستان، پاکستان، شمالی کوریا اور اسرائیل ایسے ہیں جن کے پاس جوہری ہتھیار ہیں یا ان کی موجودگی کا شبہ ہے۔

ان کا مزید کہنا تھا کہ جوہری تباہی سے بچنے کیلئے دنیا کی خوش قسمتی زیادہ عرصے برقرار نہیں رہ سکتی، انہوں نے کہا کہ بین الاقوامی کشیدگی نئی بلندیوں پر پہنچ رہی ہے اور دنیا تباہ کن ایٹمی جنگ سے ایک غلط اندازے سے دوری پر ہے۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں