غزہ پر اسرائیلی حملہ: دنیا بھر میں فلسطینیوں سے اظہارِ یکجہتی کیلئے مظاہروں کا سلسلہ جاری

برلن (ڈیلی اردو) دنیا بھر میں فلسطینیوں سے اظہارِ یکجہتی کے لیے مظاہروں کا سلسلہ بھی جاری ہے۔ یورپ اور امریکا میں مزید احتجاجی ریلیاں نکالی گئیں۔ شرکا نے فلسطینی پرچم اٹھا رکھے تھے اور وہ اسرائیلی مظالم کے خلاف شدید نعرے بازی کر رہے تھے۔

غزہ پر اسرائیلی فورسز کے حملے، دنیا بھر میں اسرائیل کے خلاف احتجاج جاری ہے۔ دردِ دل رکھنے والے سڑکوں پر نکلے آئے، یورپ اور امریکا میں مزید احتجاجی ریلیاں نکالیں گئیں۔ امریکا کے دارالحکومت واشنگٹن میں بڑا مظاہرہ کیا گیا، اسرائیل کے خلاف اور فلسطین کےحق میں نکلنے والی ریلی شہر کی مختلف سڑکوں سے گذری۔ شرکا نے بڑی تعداد میں فلسطینی پرچم اٹھا رکھے تھے۔

جرمن شہر برلن میں ہزاروں افراد نے اسرائیلی بربریت کے خلاف مظاہرہ کیا، لوگوں نے بائیکاٹ اسرائیل کے نعرے بھی لگائے۔ چند یہودیوں نے پرامن احتجاج کو سبوتاژ کرنے کی بھی کوشش کی۔

لندن کے ماربل آرچ سے ہزاروں مظاہرین فلسطینی پرچم لہراتے سڑکوں پر نکل آئے، مظاہرین میں خواتین اور بچوں سمیت ہر عمر کے افراد موجود تھے، مظاہرین فلسطینیوں پر اسرائیلی جارحیت کے خلاف شدید نعرے بازی کرتے رہے۔

جرمنی میں ترک، افریقی، عرب اور پاکستانی کمیونٹی سے تعلق رکھنے والے ہزاروں افراد سڑکوں پر اسرائیل کے خلاف نعرے بازی کرتے رہے، آسٹریا میں بھی شہری اسرائیلی بربریت کے خلاف سڑکوں پر نکلے، پولیس نے چند مظاہرین کو دھر لیا۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں